درمان موثر ترین چیزی است که برای FSGS با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر ترین چیزی است که برای FSGS با سطح کراتینین بالا

موثرترین درمان برای FSGS با سطح کراتینین بالا چیست؟ گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) یک علت سندرم نفروتیک در کودکان و نوجوانان، و همچنین به عنوان یکی از علل مهم نارسایی کلیه در بزرگسالان است. با توجه به پژوهش، آن را برای حدود یک ششم از موارد سندرم نفروتیک حساب، پس از درمان از آن است که با بسیاری از مردم نگران است.

FSGS چیست؟

کانونی سگمنتال گلومرولواسکلروز (یا FSGS) یک فرم نسبتا شایع بیماری کلیوی است. این نوع گلومرولونفریت، یک بیماری است که در آن زخم در داخل برخی از گلومرول، فیلتر کوچکی از کلیه رخ می دهد است. گلومرول زخم دیگر قادر به فیلتر کردن خون به اندازه کافی.

موثرترین درمان برای FSGS با سطح کراتینین بالا چیست؟

آلودگی درمان خون از درمان بیماری های کلیوی موثر ترین است که در درمانگاه استفاده می شود. آن را در درمان بیماری های کلیوی خون بیماران، نه کلیه هدف، به دلیل آن بر این باور است که خون بیماران باید آلوده می شود، در غیر این صورت هیچ اقلام غیر طبیعی در گزارش آزمون خود را نشان داد وجود دارد. آلودگی درمان خون است که در از بین بردن سم و مواد مضر در دیواره عروق و رگ های خونی، تا که به طور موثر بازگرداندن خون ساز اصلی و ساز و گردش خون از بیماران، تا که به بهبود بیماری کلیوی.

همکاری با Immunontherapy و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند بیماری را درمان کنند را تشکیل می دهند علل آن است. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آنها، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت هستند، آنها به شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospial@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: